jag vill inte...

Jag hatar när man måste göra saker som är viktiga och man är verkligen inte sugen på det.. Jag måste plugga matte och öva på några engelska glosor, men jag har verkligen ingen lust! Jag skulle bara vilja doppa ner huvudet i choklad och somna! Plus att det blev sex timmars sömn inatt eftersom jag kom hem just innan tolv. Det är ju inte överdrivet lite, men jag behöver och är van vid mer!

... yttligare tio minuter har gått...

... jag blir sexton om femton dagar...

... jag vill ha chokladbollar...

... jag vill uppfinna nyttigt socker!!!....

... jag total dissar dåliga dagar..

... nu ska jag sluta klaga... jag måste ändå ta tag i plugget... åååhhhhh.....

kom nu sommar!!

sv: hon är ju helt körd asså hahah :)

Tack för din kommentar, och förlåt för att jag inte svarar ordentligt. just nu gör jag allt för att två barn på min skola ska få stanna i sverige.

läs gärna mer här :

http://www.namninsamling.com/site/get.asp?ReemochAdham

och skriv på om du tycker det låter vettigt!

Om du inte gillar reklam ber jag omursäkt, men jag tycker det här är den bra slags reklamen man kan få!

berätta gärna om du skrev på

sv: ja det kanske jag kan göra:)

ska lägga upp några på bloggen sen:)

grattis i förskott hörru ;)

jch

Kul bild




Kom ihåg mig?