Awake and alive!

Shiiit vad trött jag är just nu, konka bommar,springa hit och dit, hålla koll på saker och ting. Tur att det fanns fri till gång till godis för oss URFare.. hehe! Vi fick dessutom jacka+schabrak idag, jätte roligt! Snyggt var det och matchade mitt nya pannband till Mio.

Ni får ursäkta för den dåliga uppdateringen. Tyvärr kan jag inte lova att den blir bättre i morgon, då kommer jag vara ännu tröttare. Måste upp 06.30.. Nu tänker jag bädda ner mig framför tvn och sedan ta en tidig kväll.

sv. visst är det imorgon du ska på tävling ? ;)

eller minns jag fel ? :P

fin blogg:)

sv: ok :) sitter framför datorn ba ^^

svar: vilken tur. allt bra? :)

nää det kan vara svårt att klara sig utan håller jag med dig om :

sv: ja...

hur är det annars då? :)

sv: Härligt, joda det e bra me mig ;)

sv; haha :p

snygga grejer ni fick! =)

sv, gick det bra ? :P

Hur mår du idag då? kram




Kom ihåg mig?