tell me i could have it all

Mitt mål just nu är att köpa en ny mobil. Att jag ska få en i julklapp kan jag glömma med tanke på hur många jag har tappat bort,förstört osv. Sedan behöver jag skor. Converse och klackar på vintern är inte det bästa. Lyckades även göra sönder ett par jeans i morse.. Dessutom börjar alla prata om festivalerna i sommar, gissa vem som kommer sitta hemma..? Problemet är att nu när jag fick studiebidraget plus lite lön för arbete, så gör jag av med massa? Sprang på stan och köpte för dyra julklappar, klänning/Linne till nyår. Idag gjorde jag även en beställnig på ringar. Så var en tusenlappen borta på tre dagar..
Vad tänker jag med?

Jag tror ärligt att jag oftare har ångest över pengar än min kropp. Jag inser nu, att jag måste lära mig att vara nöjd med vad jag har. Jag vet att det finns dom som har det värre, det finns det alltid.
Måste skärpa mig, men det är otroligt svårt när det väl börjat







Kom ihåg mig?