så här kan det gå när man egentligen bara skulle mocka.

Tog mig en promenad för att egentligen bara fixa klart i stallet. Men under min promenad blev jag väldigt sugen på att rida. Så det slutade med att jag red båda Maritas ponnysar, som förövrigt gick jätte bra. Sedan när jag väl var igång tog jag även in Mio. Här kom dagens händelse. Precis innan jag skulle ut och rida honom så hör jag att hästar går genom stallet, tänkte att Anna tog ut sina islandshästar som stått inne under dagen( dom står i en stor box tillsammans).  Men när jag sedan går ut med Mio så har dom smitit... Eftersom att alla boxar i stallet var stängda, skickade jag in Mio i stallet och stängde igen dörren. Därefter fick jag försöka få in dom andra två svarta. Det var inte det lättaste för den ena gick klev upp på SJpallarna, med ett golv över, för där har vi allt vårat hö.. Tillslut fick jag fast båda och stängde in dom i sin box igen. När jag sedan går in i stallet har Mio lyckas få upp ett lock på en tunna. Fick panik för att det är betfor i den ena tunnan och alla hästmänniskor vet att betfor ska blötas ett tag innan. Men när jag kollar ner i tunnan är det mineraler, bättre var det men jag vet fortfarande inte om det var så himla jätte bra. Skattade lite för mig själv och for sedan ut och red en kort stund.

Dom ska vara så himla smarta dessa djur.
 

hahhahaha söööt bild!




Kom ihåg mig?