Tävling på SURF.

Helt galet att kliva upp klockan sex.. det är ju bara inte ok! Tävlingarna borde starta klockan 12, det vore ju kanon! Jag hoppade iallafall en LC till en början. Vi gick nolla och jag kände mig nöjd. Låg då på en första plats men Johanna och Felicia slog mig. Vilket  faktiskt var jätte rolig eftersom att endast URFare fick ligga på placering. Red sedan en LB+5 och då gick det heeelt åt andra hållet. Tror att jag till en början slappnade av, sedan blev det som att jag fick upp farten men fegade mot hinder. Så inne på banan hade vi ingen energi alls, så vi lämnar det! Jag är ändå nöjd, tro det eller ej! Jag tänker på det positiva för en gång skull.

Btw.. det regnade gaaaanska mycket i början, ingen fördel!




Skruva ner volymen innan ni kollar videon!!

Grattis till en fin ritt och fin placering :-)




Kom ihåg mig?