Tävling i stöcke.

I LCn så kändes han pigg ( för att vara han) på framridningen men ändå stel i bakdelen(?) Men sedan på framhoppningen kom det sega tillbaka och vi gick inte så bra på banan.

I LBn så kändes han dock bättre och var framme osv. Men på banan så var dom tre första hindrerna exakt samma som i tidigare klassen och då ville jag ju vidare till det som var hinder nummer 4 tidigare, vilket var fel. Så när jag såg att det var fel gjorde jag en volt och red mot kombinationen istället. Dock blev jag kvar i handen och vi fick tre galoppsprång ist för två emellan. Sedan hade jag ju redan innan bestämmt mig för att hinder nummer fem var läskigt så självklart fick vi ett stopp där. Så synd att jag alltid ska förstöra när han är där han ska.







haha den över bilden är bara knaas, den andra är sjukt söt! Ser ut som han försöker se fin ut mot kameran!

























Kom ihåg mig?