Detta gillas... inte!



Jag gillar att jag har 12,50 på kontot nu när jag behöver nya skor som mest!
Jag gillar inte att pengarna ska ta slut så fort..

Jag gillar heller inte att jag först fick 500 i skattepengar och sedan får mina föräldrar ADHD
så nu måste jag dela med min bror.. Spelar väl ingen roll att jag har en häst ??????
Han fick ju fan plasma tv och massa grejer till rummet, och snart ny säng och PS3
 osvosvoosv.. damppp

jag tror nog att vi ändå ger lillebror lite om du tänker efter...... din lillebror har fått en ny TV, snart ny säng, Tv-bänk, hylla och ny tapet + färg. För det har vi betalat ca 13.000 kr. Då får han själv betala 4000 kr av det, så vi har betalt totalt 9000 kr.Visst det är mycket pengar men..........han måste få han med.

Shit, vilka snygga skor!! Vart kommer dom ifrån? :D




Kom ihåg mig?