Viktigt!

Håller på att göra om lite saker som ni ser, tills vidare får det se ut så här!
Bjuder på en awsoome låt som har legat i mitt huvud sedan Hanna satte på den.
Snacka om sommarkänslor man får, och man blir grymt glad!

k

gå in på design-kodmall/designmall och fixa lite!

my

Sv; haha okej ^^

Hej har inte bloggat så mycket dom senaste dagarna men nu är jag tillbaks och ska updatera bra hela helgen!:) Nu är frågan är det något speciellt ni vill läsa om?



Jag hade tänkt att ha en liten mini tävling. Kanske lägga upp lite självförtroende tips osv.. Kom gärna med dina tankar och tips.



Har du några självförtroende tips som du vill gästblogga om i min blogg säg till!:) eller vill du gästblogga om något annat speciellt ämne hör av dig!:)

Hihi, den där låten har jag lyssnat på i ca 1 år :P även fast den nyss kommit ut ^^,

bra låt

Nu ligger en till video uppe!

haha kan tänka mig det. :)

Okej:D

Hej nu har jag en liten självförtroende tävling, där man ska skriva tre posetiva saker om sig själv.. Sååå det skulle vara jätte kul om du ville vara med!:)

det finns alltid posetiva saker.. som t.ex. du rider va?:) du är kanske bra på hästar osv?:) ja absolut själv då?:)

Dne låten e naaaajs :D




Kom ihåg mig?