Svar på fråga! :)



Jag fick en fråga om min svarta tröja. Den var en bild på ett tidigare inlägg och en tjej frågade vart den kom från.. Tyvärr måste jag säga ( efter som att bilden var tagen fram i från) att det är våran klasströja. Den är alltså från "minitryck.se" .

Nog om det. Ikväll har jag varit i Mickels och ätit middag hos min mormor och morfar. Det blev mycket gott och massor av kakor plus en tårta, haha! Jobbigt nog har jag dragit på mig en förkyldning igen och jag kan bara andas ut munnen.. Sov väldigt dåligt inatt så jag hoppas verkligen att jag sover bättre nu. Men innnan jag lägger mig har jag en tur kvar till stallet. Hästarna ska få mat och Mio ska få komma in.

Hur är det med dig då? =)

sv: Härligt! Jag mår bra!

sån är rolig att ha :)

skönt att höra! :D



hittar du på nu då sweet?

Åh, mysig blogg! :)

Lust att följas via bloglovin?




Kom ihåg mig?