Söndag.

Jag har börjat gilla Söndagar riktigt mycket. Speciellt när mamma kommer upp och säger att det är frukost. Jag tror ni redan har fattat hur mycket jag älskar frukost, speciellt när det finns jätte mycket olika att välja mellan.

Jag har förresten fixat videon i inlägget nedan, nu ska det fungera!

Igår kväll for jag till Johanna och var med henne och Niklas. Vi hade det bara allmänt bra med en kladdkaka, eller snarare oboy-kaka.. ( oboy istället för kakao & socker, inget att rekomendera). Vi såg lite av Millenium och skrattade åt allt och inget. Kanske att det blev lite för mycket skratt? Speciellt när jag trillar av sängen och landar på ett stortglas med vatten. Nej, det gick inte sönder! Men jag kan lova att jag blev blöt.  Jag har tyvärr inga bilder att bjuda på. Men kanske att jag får några av johanna senare. Who knows?

Dagens planer är att nu försöka plugga lite, sedan kanske ta en springtur och hoppträna ikväll.
Hoppas ni får en bra Söndag. Deppa inte bara för att det är skola i morgon♥

Vsg :D

Heej babe! Vad tycker du om min nya väska?



KRAM!

sv: ja, det kan jag lova ;D hihii



händer idag?

Ja, det är det verkligen. :)

sv: härligt :) med oss är det också bara bra!

SV: Okej! :) Jag och killen ligger i soffan och kollar på Eva & Adam serien :D haha! har du också sett den? :D

sv; haha, ja det verkar som det, det är ju det han skriver iallafall ;) HAHA

fin blogg!



TÄVLING i min blogg - vinn valfri klänning från fashionbox. Om du är intresserad så hittar du tävlingen i min blogg under kategorin "tävlingar"! :)




Kom ihåg mig?