Onsdag

Tjenare. Det blir ett kort och sammanfattat inlägg för jag måste plugga.. Skolans onsdag har varit som vanligt, utom att Grubberevyn kommer närmare och närmare. Fredag vecka 18 har vi premiär och jag är stressad, haha! Har en känsla av att jag kommer glömma texten på sången eller nått likande. Men det blir förhoppningsvis kul ändå! Har hunnit med att vara i stallet, borstat upp Mio ordentligt, mockat, ridit osv. Jag och en kompis for sedan och sprang. Vi körde intervaller och jaa, det var nog så jobbigt som det ska vara.

Nu måste jag som sagt forstätta på mitt skolarbete. Jag skriver om brott bland ungdomar, ganska intressanta men ändå tragiska saker. Helt sjukt många som dricker och använder olika typer av narkotika. Många sjuka brott har begåtts pga alkolhol men även av avundsjuka och barn som mår dåligt. Jag kan såklart inte sitta här och hjälpa er ur detta. Förmodligen sitter heller inga "brottslingar" eller dyl. och läser min blogg. Men om ni känner någon som har problem med något, snälla gör ett stort sista försök med att hjälpa henne/honom, tillsammans kan vi faktiskt göra skillnad!

                

Svarar på era komentarer senare, tänkte även berätta lite senare om nära kommande tävlingar som jag ska vara med på, redan i Maj!

tjabba! läget då?

Nu ligger videon uppe! :)

God natt!

Yes det gjorde jag ;) i spegeln :D Ja men va inte hemma så jag kunde inte gissa :(

JApp, men rätt så duktigt av mig ändå, om jag hade varit ute i tid ;D

Eller hur :)




Kom ihåg mig?