New moon!



Nämeeen, kolla vad jag har fått av mamiii. Snällt va?

Och gissa vad. Jag har varit ute och sprungit igen och det känns sjukt skönt. Jag kanske har glömt att berätta att vi har som hemläxa att börja springa på fritiden. Vi ska nämligen ha ett Coopertest i slutet av terminen. Då ska vi springa 2.4km på 11.30, såå jag ska tusan i mig klara det också!

Den dagliga frågan har börjat komma upp. Vad ska vi göra ikväll. Bra fråga.. Någon idé?

sv:

nice nice :)

Tjabba! :D



Va händer denna lärdagskväll?

Sv: vad bra att du mår bra! :D

glad påsk på dig. kram!!

vad bra :)

f

new moon är bra :)

Skulle vara kul om du kunde svara på Dagens Fråga :)

Tack :D!

passa på att vinn ett armband i min blogg :) enda du behöver göra är att kommentera tävlingsinlägget att du vill vara med! kramar

f

jorå bara bra, själv? :)

Åhh vilken söt header, har du egen häst? :)

Ja jag hade en kanon påskafton :) Tog det lugnt med familjen eftersom jag är sjuk.. Din då ? :)

Den är skit bra :D




Kom ihåg mig?