Jag har bestämmt mig!



Nu har jag bestämmt mig! Det blir Dressyrtävling på SURF (bilden ovan är från surf, dock hopptävling) för mig och Mio. Jag kommer såklart att anmäla mig till den lättaste klassen, alltså en LC:1. Det kan gå hur som helst, men efter som att vi har pratat om hur viktigt det är med målsättningar i veckan, så har jag några små.

1.  När det är halt i pogrammet då ska han minnsan så still
2.  Vi ska ha minst 40%
3.  Domaren får inte skriva att jag gör dåliga hörn placeringar (jag är slarvig)
4.  Om vi blir hoppsugna så får vi inte hoppa över staketet
5.  Jag ska göra mitt bästa!

Jaa.. detta kan gå hur som helst. Tur att vi hinner träna. Tävlingen sker 29 Maj. två veckor innan blir det hopptävling i Vännäs. Det är jag riktigt taggad på!

Sv: Kom just hem från match^^

Sv: Tack så väldigt väldigt mycket!:'D

SV; ja köp en! trivs v e r k l i g en i min!:D

Underbart smygg häst !

Sv: Åhh, härligt att höra! :)

Sv: Ja^^

hihi va kul att du gillar den :D



läget?

Jippey!! :D haha nu jävlar tar vi dem allihopa!! :D




Kom ihåg mig?