Jag älskar dig ändå



Jag försökte verkligen få killen att slappna av i en lång och låg form.. Visst, det gick mycke bättre  i slutet men jag behöver verkligen hjälp. Jag klarar inte att fixa honom själv. Han skulle verkligen behöva få till hals å rygg musklerna. Men det börjar nästan kännas försent. Det känns som att det alltid hänger på honom. Om han inte biter fast i bettet så löser allt sig. Men då han biter fast eller strävar emot mig, då vet jag tillslut inte vad jag ska göra..

Jag tror att jag borde vara med i Ponnyakuten snart.

klart du ska vara med och dressyrtävlaa ^^,



---



Du kan ju alltid söka in till ponnyakuten eftersom de söker deltagare jusst nu :)

Vet precis hur du känner när det gäller att få hästen att jobba ordentligt! ibland när Amir bara slänger upp huvet och inte alls tänker jobba,vill jag inget hellre än att rida för en dressyrinstruktör sju dar i veckan!




Kom ihåg mig?