hoppträning



Här bjuder jag på en bild från hemmatävlingen i februari.

Hoppträningen för Kerstin Martinsson gick jätte bra.
Travhoppade mycket i början och sedan körde vi några övningar.
Hoppade sedan en liten bana på ca 1m och det blev kanon!

På Teorin pratade vi mest om självförtroende.
Vi skulle säga massa bra saker om oss själva och även om dom vi satt brevid.
Att säga bra saker om sig själv är jätte svårt..
Jag är bra på att... äta godis, det vet jag!

ååå härlig bild! :D

Du är fantastisk!

Du är enastående och unik!

Du kan lära dig allt du vill!

Du har unik kompetens och kunskap att dela med dig av!

Du har mycket att vara stolt över!

Du kan göra allt du vill!

Du duger!

Skratta, ha kul, njut- livet är härligt!

Det finns människor som bryr sig om dig - precis som du är!

Du har massor att ge!



kram

Sv: Okej krya!

sv: Ja absolut :)

Det söög att jag inte kunde vara med på hoppträningen ;/ kul att det gick bra för dig :) Haru anmält dig till dressyren än :P haha vi måste ju äga ut alla dressyr töntar nudå :P




Kom ihåg mig?