Dressyrträning



Dressyrträningen idag gick ganska bra. Efter en liten stund så gick han jätte bra i traven, släppte bettet och jag behövde inprincip bara hålla om och driva på. Men sedan när vi kom till galoppen så tappade jag allt igen. Då bet han fast och jaa.. Men det blev bättre i slutet och jag fick lite saker att tänka på. Bland annat min sits, skärpning Elin.

En sak som var ganska kul, var att när man kom in i ridhuset, då var det "ridskole regler". Typ  gå efter varandra och ställa upp efter medellinjen för att sedan hoppa upp. Vi gick alla i samma varv osv, inget dåligt egentligen. Men det var otroligt länge sedan och jag måste säga att jag saknar ridskole tiderna lite!

Men ärligt så hade jag gissat rätt, kände igen bilden som var på kartongen och sen stog det logan 28" IVx ;D



Det låter bra de :D

Jo det är fint med mig, trött bara så nu blir det bums i säng! Sov gott!

eller hur!

söt häst :D

my

Sv; HAHAH, nej de sa jag inte ^^

sv: Härligt :)

sv: hihi, okej! :D

allt bra en onsdag som denna?

Vad gulligt :D

Superfin bild :)




Kom ihåg mig?