den lilla knäppa



Själva ridpasset gick inte så bra så istället tänker jag berätta nått knäppt!

Varje gång som vi ska hem från Hippo så stannar han mitt i stallgången och ska kissa.. Då menar jag som senaste 10-15 gångerna. Förra träningen tänkte min mamma att hon skulle ställa han i stallgågnen medan jag packade så att allt skulle gå lite snabbare,det tar helt allvarigt typ 10min för honom att bli klar, men det funkade inte. Jag sa då åt henne att han inte hade transport skydden på sig så det var därför han inte kissade. Det var ju självklart sant, för hon tog på honom dom och började gå och då stannade han och skulle kissa..  Jag vet att jag har en konstig ponny!

sv; hehe okejj :).

tack detsamma :)

Superbra här :)

Hur är det med dig?

sv; japp allt är bara bra med mig :)

hur äre själv? :)

sv: Härligt ;)

gullig häst & supersöt blogg :)

fin och trevlig blogg måste jag säga! :]

fin häst. ha en bra dag.

har lagt till dig nu :) dintur!




Kom ihåg mig?