Torsdag

Sitter och kollar på idol just nu. Shit vad kul det är när folk gör bort sig, skadeglädjen är verkligen den sanna glädjen.

Red Mio på hackamore idag. Från början var han bara allmänt dryg. Han har aldrig funkat riktigt bra med det. Men efter att ha gjort några skänkelvikningar, volter och serpentiner, stannat - fram i galopp, halt osv. Så upptäckte jag att det var grymt bra träning att göra så men med huvudet högt så att han sätter sig på rumpan ordentligt. Nu fattar ni ointresserade ingenting( skiter jag i ). Han blev svettig av det lilla och eftersom att det är jätte bra för honom att vara bettlös ibland så vet jag hur jag ska rida när jag vill rida utan bett.

Assså neej. Robin Bengtsson var just med i idol uttagningen utklädd till tjej och sjöng. Har ju just fått ut ur mitt huvud hur snygg(alltså inte i tjejkläder) och bra han var. Typ in love again
Vet ni att jag var och såg honom när han kom till Umeå, gissa om jag var glad?? Plus att när jag var i stockholm så satt jag och några kompisar på Donken, Vem var där då? näe inte Robin själv, utan hans lärare. hahah, han visade mig bilder på Robin som han hade tagit när han såg honom live. Ahh det var rätt cool. Jag tror ingen riktigt förstod hur mycket jag gillade honom. Aja skit samma, Han är ju snygg men vafan man ska gilla en kändis så mycket som jag gillade han. Det slutar ju aldrig bra, man får helt enkelt bara glömma det.



/Elin♥

MOVE SHAKE DROP in my (L) 4-ever ;)

wihoo ;D gott at höra! samma här..trött nu dock :P haha kul att han va utklädd :D

det tog typ aslänge för mig att fatta att det var han :P

ASSÅ han är typ ganska mycke snygg :]<3

Robin var söt!



ha en fin fredagskväll! varma kramar <3

Oki:)

Jag vill också ha en häst!!:)

SV: grymt bra med mig :) Hur mår du?




Kom ihåg mig?