Tisdag

Har nu pluggat Hk ett tag och det får vara nog, vi har Hk diagnos i morron så vi behöver ju egentligen inte plugga alls, sa läraren iaf.. Vi har även matte läxa, vi ska kunna det här med faktor, summa blablabla. JAG ORKAR INTE!

Får sms om att komma ut, ska jag eller ska jag inte? känns ovärt, jag har blivit jätte lat, igen.. Men faaktiskt så har jag två anledningar 1. enda dagen jag inte har Mio efter skolan. 2. jag har så jäkla ont i ryggen. Vi hade friidrott idag, efter att ha hoppat höjdhopp och sprungit 60m en gång tog det stopp. Gick till skolsyrran och pratade med henne. Fick nått smörjgrejs som inte funkade, sedan sa hon att jag skulle ringa sjukgymnast, kul? nej.. och som hon också sa - barn i min ålder ska inte ha problem med ryggen, jag håller med.

Haha värt inlägg, sorry men jag är för lat för att ansträga mig idag!

Hejsan!

Nu när skolan har satt igång igen så undrar jag, har du fått några läxor, eller börjar ni lugnt på eran skola? =) Eller du kanske inte går i skola? Hmmm... Isf, hur lång tid tycker du det ska gå innan man ska vänja sig vid skolan efter 10 veckors ledighet? =D

Kram Sanna på http://jarske.blogg.se

usch för å plugga!

sv: haha guud vill oxå rida men mina föräldrar tkr det e farligt :s ;P

har gjort det men hon kom typ inte ihåg.

men helvete! jag har helt glömt bort matten:o?!

Nej, inte jag heller, pluggat körkortsteori också (:

Allt bra idag? (:

härligt att höra! jobbigt att ha ont i ryggen :S

hehe okej, kom nyss hem:) allt bra?

missa inte tävlingen som finns på min blogg nu:) kram

okej ;) jodå, själv? tycker du det känns som att hösten har kommit? :)

kram

ja verkligen, håller med! inte sett den på några år nu så ska ta och göra det snart =)




Kom ihåg mig?