Tisdag.

Hejsan. Är bara hemma en snabbis efter våran orientering. Har just duschat och tagit på mig kläder, ska bara äta upp min lunch så ska jag fara iväg till skolan igen.



haha massa mackor till lunch, hittade ingen annan mat att göra.

Kom ihåg att jag fortfarande, jätte gärna, vill ha svar på mitt armbands sökande. Kolla förra inlägget.
Puss!

sv: godmorgon och tack desamma :)

verkligen! smarrig lunch!

sv: tack detsamma :)

JAG ÄLSKAR GURKA :]

Härligt :) bara bra med mig tack!

sv; det samma, det samma! ;D

Sv; Den finns lite överallt att köpa, typ Ica, H&M m.m :)

sv; vad gulligt av dej :D hoppas du oxå får en bra vecka (;

haha okej :) ja hade faktiskt tänkt att ha en fortsatt bra vecka ^^ :D

tackar :)

Rösta på mig, är nummer 5 (=

http://duvetintee.blogg.se/2009/september/utkast-nr-1.html

va bra:) samma här, prima! vad gördu? kram

sv; Tack, detsamma =).

tack detsamma! :) <3 läs gärna mitt senaste inlägg och kommentera! ;)

kram

sv: God eftermiddag ^^

Tack :) Hoppas på detsamma för dig :)

Kram

SV:

hehe yes yes ;)

ha en bra kväll

KRAM

sV: tack detsamma sötis! vad gör du då? :)

Spaaaaaaaana :)

sv: jodå, händer imorgon ? :)

K R A M E N

hej! fin blogg :) allt bra?

sv: jag har varit i skolan sen på stan :)

Själv? :)

bara bra du :)... sjd? :D

gott1



det är bra tack, hur är det själv?

jadå allt är bara bra, själv? :)

Tack,dsm!!:)

jaha,,

men asså jag har sett ett sånt på gina (ungefär) har du kolalt där :)?




Kom ihåg mig?