Tisdag

Som ni märker har jag inte mycket att skriva om just nu när skolan går. Känns så tråkigt att skriva om skolan, för vad händer där, typ inget! Vi fick lära oss att använda kompass, eller jag fick det. Dom andra kunde typ sen innan.. men nu kan jag, tror jag.. hoppas jag! förra året, på vg/mvg tog jag en... vad heter det!?!?! GREJ! dom andra hittade jag inte, haha jag är sämst på orientering. END OF STORY!

Jag ska iaf snart ha dressyrtäning, hörde ni? DRESSYRträning. Får se hur det går, hoppas inte Mio blir för pigg men heller inte för seg, både och blir dryg i längden! Men jag ska alltså snart äta middag och rulla i väg till stallet för att göra klart i stallet. Mamma slutar jobba fem så efter hon har ätit oså kommer hon och hämtar mig och Mio i stallet måste vara klart då, typ vid sex. Träningen börjar 19.20 och är en timme skulle jag tro. Tror jag far och skrittar i skogen en stund innan.

Nu har jag inget mer att säga. Skriver när jag kommer hem igen
Puss på er!

/Elin♥

åh va roligt med dressyrtävling ju;)

hej! allt bra? kram

Vad är det för typ av träning :O



kramar!




Kom ihåg mig?