Onsdag.

Jag har iallafall fortsatt mitt pluggade ikväll, men inte så mycket matte utan mer engelska glosor.
Red med Emiley idag. Vi bytte häst idag eftersom att det blir hon som kommer rida honom då jag är i tukiet ( exakt två veckor kvar idag!!) Det gick bara bra för henne och Mio fick bli lite svettig.
Låter som att jag ska vara med på uppvärmningen på hoppträningen i morron. Det blir säkert jätte bra, han är så pass i gång att det ska gå bra.

Nej nu måste jag verkligen sova, först bjuder jag på en gryymt bra låt, som faktiskt min ganstaaah brother hittade!

( jag bju på en bild på min bror )

Breaking Benjamin - Blow Me Away



sv; härligt :D.

okej :D

gratta mig på ; http://busifie.blogg.se/2009/september/josefine-17.html ;*

sV: nämen tack sötis! den är köpt i london på new look, finns hemsida om du är intresserad och de har sjuukt bra priser! :)

:D

hur gammal är han & hur länge har du haft honom ? :)




Kom ihåg mig?