Onsdag. 090909

Kom hem rätt sent igår igår efter dressyren så därför orkade jag faktiskt inte skriva, Jag var på tok för trött.
Träningen i sig inte inte särskillt bra alls dessvärre.. Jag och Mio fick bara massa tjaffs! Sedan tycker jag att vi inte gjorde annat än att trava. En liten skritt pause och några få varv galopp. Ska ändå ge det en till chans och säga att jag behöver mer galopp och att Mio just är igång satt och inte har nån kondis riktigt. Aja skit samma! Fick iaf några gulliga bilder innan jag for iväg på träningen.

Btw, Han gick in i transporten själv igår, HELT själv. jag bad knappt om det!
( Han brukar behöva nån som går in med honom och har varit lite bråkig med det dära)




Kan iallafall säga att han och jag hade träningsvärk idag!

Juste förresten. Mamma vill ha förslag till vinnarlåtarm, som man blir riktigt taggad av, inför en tävling då hon är tävlingledare.
Så om ni har något bra förslag på någon låt som man vill höra när man galopperar ärevarvet så säg gärna till!  Ni kanske själva tävlar och har hört en låt som är jätte rolig att höra när man har vunnit?

Nej nu måste jag plugga lite glosor innan sängen.
Puss!

svar: Nja vi vet inte precis vad man ska lyssna på när man galopperar ;) är inte så intresserad av hästar. Men unstoppable med Kat Deluna är bra :)

jadu bra fråga, jag lyssnar ju bara på hårdrock typ :P

http://www.youtube.com/watch?v=tt_ro2aerQg



En bra låt för en vinnare <3

Oj, gud vad svårt. Klassikerna kanske? We are the champions, the winner takes it all.. Nej men gud, vad svårt!

sv; jadu jag kan inte komma på någon just nu:) är inte speciellt bra på låtar haha:)

men tack för att du frågade. Om jag kommer på någon så säger jag till!:)



kram

SV: Oj, har nog ingen passande musik för det tyvärr :/

sv: nja tyvärr inte som ja komme rpå nu, ta en favoritlåt bara :D

fin pålle :) söt blogg

hejhejj!

Nae, tyvärr så har jag nog inget bra tips på det.

Kram

nae vet ej, sorry

sv: Hejhej! :)

hm, ingen jag direkt kommer på nu. Vet inte riktigt vad du är ute efter ;D

kram

nea..

men lyssna på sixfm:]

vet faktist inte ;) hmm.. jag kommer inte på någon förutom svenska låtar fast det är typ om fotboll :P gillar du min nya design? :)

kram

svara gärna på dagens fråga! ;)

kram

nej vet ingen :)

sv: varse ^^

hänt idag?

K R A M E N

Nja, jag vet nt någon bra låt.

Söt häst!!;)

Är det din??:P

gud vad fin han är ! :)




Kom ihåg mig?