Måndag.

Jahapp då var en ny vecka igång och började kanske lite struligt.
Min plan var att stiga upp halv åtta för att börja halv nio. Jag kliver upp rätt tid men får ett samtal av Marcus som frågar om han och några till kan komma( dom åker buss som kommer till skolan åtta) innan orienteringenär som börjar nio. Jag står som ett frågetecken men när jag inser att vi har orienteringen så byter jag om och vi åker sedan till elljusspåret, som jag nästan bor granne med. Väl där så föklarar idrotts läraren att vi inte alls har det utan den är i morgon (tisdag) Jahaapp, då fick jag ju fara hem och byta om IGEN för att sedan komma för sent till skolan..

Saken var den att det står på vårat idrotts schema att orienteringen skulle ha varit idag. Men om jag/vi hade varit mer uppmärksamma så hade vi vetat att det var flyttat till i morgon. Anledningen till det var för att vi hade "framtidståget" idag. Några kom typ och snackade om gymnasium och jobb osv. Jag tror att jag och Johanna mest satt och flummade, haha! Jo visst, jag hörde med andra örat vad dom snackade om men jag vet fortfarande inte vad jag vill göra efter skolan.. jag får P A N I K !

Nu ska jag sova, tiden går så jäääkla fort när jag väl hamnar vid datorn. Mina dagar just nu är skola-stallet-plugga, sedan är klockan rätt mycket och jag råkar alltid sitta förlänge. Vad jag gör vid datorn då? Joo bloggar och läseer tuuusen andra bloggar.. känns det som! Jag kan inte släppa bloggarna jag läser heller. Då menar jag både kompisars bloggar och "kändisbloggarna".

Skit samma jag måste verkligen sova nu. Jag ska ju orka orientera i morron bitti.. suck!
Gott natt och ha en fortsatt bra vecka!

/Elin ♥




Kom ihåg mig?