Månadens blogg, september

Dom som är med och tävlar denna månad är:
(klicka på bilderna för att komma till deras blogg.

Nr 1.


Nr 2.


Nr 3.


Nr 4.


Nr 5.


Nr 6.


Nr 7.



Regler:

- Denna gång får man rösta flera gånger.
- Ni som röstar måste ha en blogg
- kom ihåg att rösta i det här inlägget, rösterna räknas inte annars.

Enkelt va?
Har ni några frågor, eller om det är något som inte funkar/stämmer, säg till!

Skola! Sedan fotat och lite småttogott. Själv?

SV: Varit jobb hela dagen idag :D Själv?

5, alltså aagnesb.blogg.se

ÅH, vad kul! Jag röstar på mig själv om man får det :P <3

jag röstar på nummer 5 :D

Alla är riktigt bra och fina tkr jag :)

Nummer 5

nr 5 :)

Jag röstar på nr 5 =)

jag har en fråga, hur länge får läsarne rösta? till på söndag eller? :P

jag röstar på 5 ! =)

nummer 5 :)

5 =)

gry

Jag röstar på nr 5:)

Nr 5 ;)

Jag rösta på nummer 5 självklart :)

fem så klart :d

nummer 5 :)

Hej Jag Röstar På Nr. 5 Agnes! =D

Nummer 5



Fin blogg förresten!:D

nej, nu såg jag det :) godmorgon :)




Kom ihåg mig?