Lördag.

Hejsan!

For med Mio till hippo idag innan lunch. Red i ridhuset för att kunna hoppa lite.
Red först över lite trav och galopp bommar som sedan blev till tre studs. Tog det några gånger i båda varven. Gick jätte bra och han tyckte det var jätte roligt! Sedan avslutade jag lite lätt bara med ett enkelt på låg höjd. Var sedan nöjd och kännde att det räckde efter som att han inte hunnit hoppa så mycket efter vilan.


Nu väntar matte boken på att jag ska börja räkna. Har prov på fredag..
Puss!
 

Sv;Hej hej ;P Gör du?

härligt! :)

Usch för matte :D

sv: haha aa allt e bra med mig! hm... har ni matte prov redan? xD vi komme rinte ha ngt förrens... jag vte inte xD men vi kommer ha geo-prov nästa vecka :S våran klass e udda xD kram :*

sv: jo det duger själv ? :)

Hejsan allt bra idag? :)

allt bra ?:)

härligt de:) jajjemän, trött som en tok bara :S

huha, segt med matte :/

Sov gott :)

det där provet kommer vara superenkelt!!




Kom ihåg mig?