Klassfotot




Så här blev årets klassfoto. Skulle hemskt gärna säga att jag är nöjd men jag är allt annat än det!
haha Sakarias komenterade sig själv ganska bra " Asså jag ser lite bög ut!" haha konstigt när han har halsband och smink! Det är han i mitten(sjätte från vänster) , han är alltså inte seriös!

Jag passar ju inte bra i uppsatt heller, men så går det när man är missnöjd med sitt hår! Jag hade upsatt i två veckor och vägrade släppa ut det. Det enskillda vill jag inte ens prata om.. Varför ska dom ta bild så otroligt nära. Jag lägger ju märke till fler saker än vad man ens kan se i spegeln. Det ger mig bara komplex och nää fy!

Nog om det. Orieteringen skulle man kunna säga gick bra, hittade alla kontroller men jag är rätt säker på att jag inte klarade tiden. Skit samma, mitt mål vara att hitta alla så jag är nöjd men helt slut!
Sedan vätade gröt på skolan och fyra dryga lektioner. Fick veta att jag klarade matte provet men jag fick inte veta poäng eller något, hon ville bara berätta att alla klarade det, tur det!

Nu ska jag faktiskt plugga lite matte och kanske lite so. Kan ju vara bra att hinna lite före eftersom att jag ändå kommer hamna efter när jag åker bort.

/Elin ♥
Fia

Den har varit bra :D Jag tycker du blev jättebra :)

sv; jag har varit i skolan och träffat en vän. Själv =)?

snygg kort!

Sv: Jupps :P

Görs? :)

fint kort ;)

har din redan fått klassfotot?

Ja :)



asså vart går du skola :) ?

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en årsförbrukning av garnies senaste hudvårdsprodukt - Pure Active.

20 produkter till ett värde av 1500:- kan bli dina :)



Vad gärna med :



http://millahoman.blogg.se/2009/september/draft-sept-22-2009.html

Åh, har ni redan fått era kort ;o?!

Jag längtar efter våra också, eller skolkatalogen iaf, hihi :)




Kom ihåg mig?