Justja!

Vet ni vart jag är om exakt fyra veckor!?



Då är jag i turkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiet!!!! Längtar som tusaan. Ska bli så jäkla skönt att bara få komma bort ett tag. Men det bästa är ju såklart SOMMAR IGEN! fast tänk om det regnar ? då blir det ju inte alls kul.. aja jag taggar iaf

tack gumman! åh packa ner mig när du åker ;D

allt bra med dig idag?

okej va bra! det är bara bra här med, lite snuvig bara:) åh va kul att åka till turkiet! vad gördu? kram

sv: ao, allt bra idag?

K R A M E N

(förlåt för sent svar)

sv; Vad bra :D

sv: hahha aa jag vet! OH SHIET turkiet!! jag vill oxå, packa med mig i din resväska förfan! haha skojja ^^ ha en bra resa dåe även fast det e 4veckor kvar xD sorry för det sena svaraet! jag har varit fullt upp de senaste dagarna!

sv: hahha aa jag vet! OH SHIET turkiet!! jag vill oxå, packa med mig i din resväska förfan! haha skojja ^^ ha en bra resa dåe även fast det e 4veckor kvar xD sorry för det sena svaraet! jag har varit fullt upp de senaste dagarna!

sv: hahha aa jag vet! OH SHIET turkiet!! jag vill oxå, packa med mig i din resväska förfan! haha skojja ^^ ha en bra resa dåe även fast det e 4veckor kvar xD sorry för det sena svaraet! jag har varit fullt upp de senaste dagarna!

sv: as bra här ! ^^

K R A M E N

åh jag vill också dit :(




Kom ihåg mig?