Halo




Har ni sett det här?.. Beyonce sjunger Halo för en cancer sjuk tjej. Jag gråter! Är inte den enda som gör det heller, kolla publiken.. 


Nu ska jag sova, godnatt

ej men fy fan va sött :O nästan tårar här me :O :D



sv: ja ska nog plugga snart tror ja :)

sv; Okej, så härligt =).

Fia

Men det tycker jag :D

Så himla fint gjort av henne :)

yes :D

Va fint!



Hästarna står hemma i Strömbäck eftersom jag fått lilla Ella. Ville komma igång med allt här hemma och känna lugnet innan hästarna får komma upp.

Marre och Gizmo är så känsliga för stress och hur jag mår.

Nu känner jag att jag orkar med Ella och hästarna.

Ska bli härligt att börja rida igen.

Hästarna är enormt fina i kroppen nu då de stått på ett JÄTTE bete i 2 månader. Jämna i muskelaturen efter alla galopprejs och letande efter de godaste gräset.



Ha en bra dag!

sv: okej jag sitter i skolan :P

hejsan, allt bra med dej?

kåge:)



är de i västerbotten:]?

va bra:) vad gördu?

vad tycker du att blondinbella ska ha för hårfärg? Rösta på min blogg :) kram

Fia

Ja, det är jättebra :D

sv: haha jo :D!

sv' vad bra! det är sådär med mej, jag är små sjuk :(

jag håller helt med:) hennes ansikte lyfts fram så bra i brunt, men tycker hon ska byta namn :) vad gördu? kram

lär mig PS :D

sv' tack ajg ska försöka (:

okej va kul:) jag väntar på emil som slutar klockan fyra, vi ska till IKEA :)

fy fan vad fint gjort :) jag gråter också... kram <3




Kom ihåg mig?