Fredakväll!

Shit, nu när jag väl lägger mig i sängen med min bärbara, så känner jag hur trött jag är(varit vaken sen halv 7..!

Skyndade mig i stallet och när jag kom hem blev det lite, stressastressa! Duschade åt och gjorde mig iordning och for sedan till grubbe.
Väl där var det typ 5stycken eller något, kul tänkte jag.. Men efter att ha varit på kvantum och köpt lite godis så drog vi ner till udden där det var grillning på G och nästan tjugo pers. Sedan blev det dryg och vi for tillbaka till grubbeskolan. Där blev det hög musik och massa folk. Så det slutade bra! Jag har dock jääkligt ont i fötterna efter att ha haft klackeskor och "dansat" i. Mina klackar är jäätte små och då kom jag och tänka på dom som har 15cm och hoppar och dansar hela nätterna, Hur klarar man det?

Hur som helst blev det en bra kväll. Jag har just borstat tänderna och tagit bort sminket och nu ska jag sova så länge som det bara går. Fy vad skönt!

Hoppas ni också haft en bra kväll
Puss♥

SV:

yes ;)

va händer i helgen?:)

KRAM




Kom ihåg mig?