Fredag.

Sitter hemma och är sjuk idag. Måste ändå snart åka till stallet en stund, ska försöka snabba mig lite så att jag kanske hinner åka med pappa hem.

Vårat internet funkade inte igår. Men vi hade klass/enskillt foto igår. När det gäller klassfoto tog hon flera tusen bilder känndes det som Kanske för att vi inte ville vara så seriösa som man måste vara nu.. Man får inte gör nånting alls nu.. vanliga kläder och en neutral min, inga tecken eller visa bh banden ( alltså inget linne ). Helt sjuka regler. Hur som helst tror jag att jag måste ha blivit helt sjukt ful på vissa bilder, typ asgarv, blunda, andra konstiga miner.. Aja skit samma! Sen så hatar jag dom enskillda bilderna, typ närbilder så man ser varje liten detalj på sig själv, huvva!

Juste förresten. Sakarias hade ju kjol, rosa leggings, smink och halsband på sig. Fotografen blev inte så glad men han sa att det var han vanliga kläder. Han fick dock stå längst bak och kommer förmodligen se ut som en kille med vanliga kläder och mascara.

 (klicka för att få bilden större!)


Nej nu måste jag kasta i mig lite fika innan jag far till stallet. Det spöregnade ju i morse men nu är det uppehåll. Hoppas det håller tills jag kommer hem igen.

/ Elin ♥

sv: ajdå vadådå?:( jo de e toppen :D

hejsan ! ^^

allt bra ?

K R A M E N

okej va bra! samma här:) vad blire för planer i helgen då? kram

sv; okej :D

(Förlåt för sent svar)

sv: haha nja ;P hahah vilken kul kille XD have a good day ;P

går det bra att jag snor bilden på sackan(a)?




Kom ihåg mig?