En Shopaholics bekännelser



Justja, jag såg ju film igår kväll.

"Gör dig redo att bli förälskad i charmiga Becky Bloomwood (Isla Fisher) i den romantiska komedin En shopaholics bekännelser. Becky lever ett glamoröst liv i New York och hennes högsta önskan är att arbeta på en trendig modetidning. När hon får jobb som ekonomiskribent på en finanstidning inom samma förlag ser hon sin chans att få in en fot i branschen. Det blir dock inte riktigt som hon tänkt sig. Hennes spalt "Flickan med den gröna scarfen" blir en oväntad succé och själv blir Becky kär i sin snygge chef, arbetsnarkomanen Luke (Hugh Dancy). Men Becky bär på en hemlighet som hon till varje pris måste dölja vilket leder till oanade komplikationer. En shopaholics bekännelser är baserad på Sophie Kinsellas succéböcker och en av årets mest oemotståndliga romantiska komedier. En härlig film att se om och om igen!"

Jag tycker faktiskt inte att den här filmen var så jätte bra.
Jag har faktiskt inte riktigt nån aning om varför jag tycker så,
men det var som inte riktigt nån bra story i det hela.
Men därimot var den faktisk ganska rolig och ibland blev det så där pinsamt roligt.
Typ som i trailern, Hon har sagt att hon kan finska och måste visa att hon kan det.





ah verkligen :S ah fy, men nu har ja fått de lite mindre gult iaf :P

Den är härlig!

sv: okej synd att de inte går att köpa tankarna då ;) ja har nyss duscaht, planer för veckan?:D

Det är strålande med mig! Hur är det själv? Kram :D

Sv; Det är bra, själv? :D

det är bra:D själv?:)

Jadå, det gick bara bra (:

Hur mår du? ♥




Kom ihåg mig?