Anmäl er nu! (stopp!)

NU KAN NI ANMÄLA ER TILL MÅNADES BLOGG IGEN!
Det gör ni i här.

godkväll :)

Sv: jotack, riktigt bra med mig! hur mår du?

i'm in!

sv: hih, jasså en sån männsika, vill du beställa så finns det på ex cocoo där kostar de dock en del. Annars lindex för en billig penning men det lägsta priset hittar du på barn kill avdelningen där kostar de 29,50 och där ska jag kolla in mina! :)

sv; okkej, så bra ;D

tack hoppas du med får det!

jag anmäler mig ^^



sv: Okej :)

jag kan va med! :)

det är så himmla gott :]

sv; Jadå, det är bra, själv =)?

sv: Ja det får du ta och göra:) Och jag anmäler mig gärna till månadens blogg. Lottar du sen eller väljer du ut finalister? :) Massor kramar<3

hehe okej :) jorå det är bra!

Tack för rösten



och jag anmäler mig :d

Tack :)

sv; hejhej:) tack dsm!



kram

jag anmäler mig :)



tack, :) Jag tycker det är kul att hålla på med det, så får jag bara en tanke i huvudet hur jag vill att dem ska bli :)

Sv; Ja haha :) På mitt iCa fanns det (a)



Och vi vill anmäla oss till månadens blogg ^^

okej, jag brukar också kolla på idol! hur har dagen varit? kram

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Nya tävlingar hela tin..



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

Okej jag e med :)

jag anmäler mig!:) <3

hehe ja :D det är mums!

Härligt!

Sv: Skönt att höra! :D




Kom ihåg mig?