Tisdag

Igår kväll så for jag ju som sagt till johanna. Där var även Nicke och Manne som fick stå ut med mig och Johanna som var typ.. konstiga.. Vi kollade igenom massa gammla filmer som vi säkert har sett tusen gånger men som av någon anledning är lika kul varje gång. Den här filmen t ex. fast den är ju bara massa olika bilder, ni ska se filmerna då vi kör skottkärra från en backe ner i snön, eller när vi red totoalt oserriöst och vi lyckas ofrivillt göra kontiga läten. En vacker dag kanske ni också får se dom. Ni har väl inte glömmt den hära!



Älskar dig mest Johanna! Jag kommer aldrig glömma oss. Men det kommer mer, för vi är oslagbara!



Hur som helst var vi inte kvar hos Johanna så länge utan tog sedan bussen till grubbe där vi hade några grymt tråkiga kompisar som lanade(?) inte värt! Sedan fick vi inte vara kvar så då tog vi bussen till Johanna igen och satt bara och pratade.

Nu måste jag skynda mig iväg till stallet.
S'

det är bara bra, sjda? :)

okej va kul:) vad har du för häst?

jag har en fråga till dig, vad vill du se mer utav i min blogg? kram




Kom ihåg mig?