Måndag.

Tjenare!
Fick just ett samtal från Direktreklam. Så förmodligen ska jag sälja reklam en gång i veckan. Ska iallafall prova i två veckor innan jag bestämmer mig.  Mamma ville ta Mio idag och det var väl okej, så ikväll ska jag fortsätta  plugga om 1-2:a världs krigen, ryska revoultionen, nazismen osvosv..

Tänkte lägga ut lite fler turkiet bilder innan jag sätter mig och pluggar.



Här var några fler kanske lite tråkiga bilder. Första bilden uppe i luften är min faster och farbror som flyger många meter över marken.
s

härliga bilder! okej, nej jag ska snart börja med maten till emil kommer hem:) hur har dagen varit? kram

Vill du vara gullig och svara på mitt senaste inlägg? :) Kram

SV: HÄRLIGT! Jodå, allt är bra! :D Vad ska du göra ikväll då? :)

KRAMAR!

fina bilder




Kom ihåg mig?