Lördag

Hejsan. Guess what? från fyra och några timmar framåt och sedan flera timmar i morgon bitti måste jag vara på Hippo och hjälpa till på hemmatävlingen fast att jag inte ska tävla. Oj jag kanske sa det igår, men jag är verkligen inte taggad!

Har varit hos Mio nu på morgonen och ridit i det kalla vädret. Han har fått en ny stoppad och det gör skillnad i ridningen. Hade även önskat mig en hoppträning i morgon men det är inställd för tävlingen..

Igår hade jag Step test på skolan. Man går upp och ner på ett "trapp steg" i sex minuter för att mäta pulsen sedan, och jag kan säga att jag har grym träningsvärk i benen plus i armarna från att ha ridit Mio. Kan typ inte röra mig känns det som, hah! Sen var fredagen bara lång och dryg innan jag sedan slutade halv fyra och skyndade mig iväg till stallet och red. När jag kom hem skyndade jag mig åter igen för att sedan fara ut och träffa kompisar. Så länge vi satt och grillade var det ju varmt, men sedan när man skulle cykla hem så dog jag nästan. Det var typ - 100 grader!! Det var iallafall anledningen till den sena och ointressanta(?) inlägget.

Nej nu måste jag fara. Ska försöka lägga in fler Turkiet bilder ikväll, men jag lovar inget!
/Elin♥

svar' ja absolut (: händer imorgon?

Ingen fara:)

varthar du varit:)?

sv; jag kan tänka mig de :o.




Kom ihåg mig?