Fredag.

Asså det går inte att förklara hur trött jag var i morse, Det var en riktig mardröm att kliva upp..
gjorde mig sedan klar på en kvart och skyndade mig sedan för att hinna åka med pappa.

Efter skolan så gick jag direkt till stallet. Det ligger ju bara några hundra meter ifrån. Red inte mio så länge eftersom att det är fredag och jag vill komma hem fort. På tal om att komma hem fort. Jag vet inte om det är så men jag har ont i magen varenda jäkla fredag sedan tre-fyra veckor tillbaka. Jag vet inte om det är för att jag känner mig stressad eller om det är något annat. Det känns nästan som, jag vet verkligen inte hur det stavas, mjälttugg, mjölktugg som jag sa förrut. Vet inte ens vad det heter typ. Skit samma ni vet jag vad jag menar, och det känns som det fanns värre och oftast upp till där hjärtat sitter.

Aja whatever jag måste skynda mig lite, ska vara med några kompisar ikväll och det är typ snart.
Vi hörs sen eller i morron!:)

jag är typ frisk nu ::D:D!

sv: härligt :)

händer imorgon? :)

kram

förlåt för sent svar...



okej, det var ju bra :) händer i helgen?




Kom ihåg mig?