Torsdag

Tjenis Penis!

Dagen har ju varit otroligt lugn men ändå kändes den lång?.
Vi träffades på skolan halv nio och såg på ett gammalt tv-pogram, RAMP. Dom snackade om kärlek.. Hur man får den man gillar att fatta, hur man gör slut osv.
Sedan såg vi då på en föreställning gjord av "ung utan pung" som dom heter. Föreställningen hette "puss och snusk". Det var sjuuukt kul. Ett tips är att kolla på youtube! Dock hittade man inte så jäkla mycket men t ex när dom "bastar" och det blir lite pinsamt att ta av sig kläderna. Det fanns även då en kille strippar och slutar med stringkallingar. hahaaha ni måste tro att det var någon porrshow, nästan!


Nej nu ska  jag stänga datorn och försöka ta en tidig kväll. Inte rikitgt än men snart.

min är nog susan av alla hemmafruar :)

vad har du för planer för helgen som kommer då?

tack tack! =)

hoppas att din fredag blir bra!

åh låter som en bra start på helgen.

du jag ska tyvärr jobba :( annars ska jag umgås med vänner ochförsöka träna lite :)



allt bra idag?

Svar: Ja då :)

jo:) bara fint här! lite morgontrött än haha! Själv då?

Vad ska du göra i helgen då?:)

Vad ska du göra i helgen då?:)




Kom ihåg mig?