Torsdag.

Det har varit en skön dag på skolan idag. Ett hål på nästan tre timmar med dans matta, göra klar en slöjd uppgift och jaa bara ta det lite lugnt. Innan det hade jag en lång slöjd lektion och sedan lite film på engelskan.
Jag har inte så mycket mer att säga om dagen. I morgon har vi ju matte prov, så jag har pluggat på det sedan jag kom hem. Mamma var jätte snäll och tar hand om honom idag.

Sedan fyller ju världens bästa Johanna år idag!!
Ska alltså snart dit och gratta den nyblivne femton åringen!

kul=)

några planer inför helgen då? =)

Hallå där sötnos!



Hoppas du får en riktigt fin fredag! Ska du hitta på något spec?



Kram

qb

så lite så!

nu är jag tillbaka från min bloggpaus! inte glömt mej väl? haha :)

sv: hehe jodå de är bara bra me dmig :D

RE: vad kul! blev kompisen glad då? ;)

Sv; Haha jaa eller hur! Att dom inte kan hålla sams och Catrine inte bara kan lägga ner nu? Hon börjar ju bli riktigt psyk ;o

trevlig helg på dig! :D




Kom ihåg mig?