Söndag

Hej igen. Nu har jag duschat och ska snart äta middag.
For med Mio till skogen och red idag. Han var så där lagomt pigg men gick väl inte så där jätte bra. Han var "rädd" för alla olika saker, en fågel som flög upp och något lite annorlunga ljud som plötsligt kom, när vi tog ett litet galopp race så tvär kastade han sig åt sida för nånting också. Han hade helt enkelt en sån dag idag.

jag har två saker som ska göras efter maten och jag hoppas det inte tar hela kvällen för jag har ju skol helv*te i morron.. jag ska försöka hinna färga håret, eller alltså bara det solblekta och utväxten, det blir alltså ingen större skillnad.  Sen har jag en tråkig sak att göra också, plugga.. Måste göra klart det sista för att vara ikapp i matten igen. Sen har jag ju ett mindre Hk prov på onsdag men jag tror jag kan ta det i morgon och det mesta på tisdag på mamma tar Mio.

Justjaa, Igår. Kvällen började tidigt hemma hos mig då några kompisar kom hit. Vi snackade och skrattade, spelade guitar hero och tuggade på nötter och husmans(hårbrö), hhahah så jäkla fattigt det lät!! nämen det var jag som blev hungrig och tog en macka, stunden senare var det fler som tog en och sen vart det smulor över hela golvet upptäckte jag idag. Sedan så gick vi till Ica och köpte godis och allt vad alla köpte, innan vi sedan for vidare till grubbe och träffade lite mer folk.

Nej nu ska jag äta middag, och trött blev jag just också.. Vars tog all energi vägen? plugga..nejtack! men jag måste. Hoppas ni får en bra vecka på skolan/jobbet. Snart får vi ju faktiskt jullov!
/Elin♥

sv: jag och min kille tog det lungt du då ? :D

okej ,kul :D

S'

Okeejj :)

SVAR: Okej hoppas färgen blir super!(:

S'

vad har du för dig? :)

sv: jo :)

Tack så mycket!:D

japp det har jag gjort:)

sv: hehe okej, igår gjorde jag inte så mycket, förutom att kolla på tv och på matchen _:P

SVAR: Ah okej(:

Ha de så bra!

sv; bara bra! :)

s

okej va bra:) samma här. åh tack! vad gördu? kram

RE: hehe :)



vad gör du då?

hihi :D

Svar: Ja då :)

svar:

helt okej med mej, förutom huvudvärken. vad gör du?




Kom ihåg mig?