Söndag

Jag vaknade av mig själv i morse, jätte skönt tänkte jag eftersom att jag inte pallade vara trött när min klocka skulle ringa klockan nio. Min första tanke blev att nu får jag vara pigg & Ha mer tid på mig. Icket.. jag vaknade 08.59 så det blev ingen större skillnad. Att sortera reklamen hade jag helt glömt bort så jag fick börja göra det innan jag for ut i det blöta tråkiga vädret.. Nu får det faktiskt ta och blir riktig vinter istället för massa slask och regn/snö, det är bara tråkigt.

Ska strax åka till Mio. Jag hoppas att det går bättre att rida idag, alltså att han slipper "klackar" under hovarna av massa snö. Det blir ju så otroligt ojämt och ostadigt osv när han ska gå och han snubblar och hakar, sen tar det vääldigt lång tid att ta sig fram. jag hoppas iallafall att det går bättre idag, då blir det att jobba ordentligt i skritten.
Nej nu ska jag byta om och fara.

Vad ska ni göra idag, det är ju fars dag? :)

fin blogg:)

vaknade du 20.59? hmm?



Sv; haha ja (A)

Hej! :) Jo jag mår bra! Hur är det själv? jag har precis ätit en jättemysig middag :D själv då?

kram

Jag skiter i Fars dag...



MvH Eriiza

http://eriiza.webblogg.se/

För att det är bara något som affärer har hittat på för att vi skall köpa mer crap, slösa på våra pengar, för sakens skull.

Samma sak med julen, det firas inte för vad det är !

Och de som inte har en far då !?



MvH Eriiza

Du behöver inte be om ursäkt, man kanske bara borde ha det i åtanke.. ?



MvH Eriiza




Kom ihåg mig?