Schysst dag!

På självaste ungdomsmottagningen började dom att berätta vad det är för folk som jobbar där,varför man kommer dit och hur man gör för att få kontakt med dom. Sen blev vi upp delade och vi tjejer fick gå till ett rum. Där berättade dom lite olika saker. Psykologen berättade varför man kommer till henne och en barnmorska berättade om preventivmedel, speciellt p-piller, osv.

Efteråt for jag, Hanna och Amanda och åt jätte god lunch på Barista. Vi blev inte kvar så länge eftersom att vi hade en tid att passa. Men vi hann ändå gå in på lite affärer och jag lyckades hitta ett armband.
Efteråt cyklade vi till skolan och hade en svenska lektion då vi svarade på en enkät om mobbig, hur man mår osv. Efter det hade vi engelska då vi endast sitter och läser en bok. Helt okej dag!


Armbandet hittade jag på kappahl för 40 spänn.


Nej, jag är inte så uppmärksam.

Så det kan mycket väl ha varit snö då :)

nej, det är inge kul alls faktisdkt. fy! =(



skönt o höra att det är bättre med nacker i alla fall! (yy)



ha en fin tisdagskväll! =)

Min dag var bättre! not...

hahaha eliiiiin, inte okej;)

jag lånar lite bilder(a)

jag har också ätit en sån där sallad på barista och användt 2för 1! xD




Kom ihåg mig?