Rock ´n´ Roll baby!



Armband från Cocoo
Ring från H&M
Jeans & leggings från BikBok
T-shirt & kjol från Gina Tricot
Jacka från Chicy

Julklappar kanske?
S'

snyggt!

jaha okej, samma här faktiskt:)

SVAR: snygga saker du hittat där!(:

s

Hej hej.

Nu har jag en tävling som på går i min blogg.

Du kan vinna presentkort hos Beauty planet.

Spana in i min blogg och kolla hur det går till för att vara med i tävlingen.

www.zaibi.blogg.se

Kram

sv: jo :D

Hejsan!

Nu har jag en fråga på min blogg som jag vill ha lite svar på! Det handlar om Anorexi och om du själv varit rädd för att bli tjock eller så.

Kram

jora, sj? :)

svar:

yes.. allt bra?

Hejsan! :)



Jag har precis startat en Veckans Blogg-tävling på min blogg, så nu letar jag efter roliga, intressanta bloggar som vill vara med och tävla. Det hade varit kul om du vill vara med! Du kan anmäla dig i detta inlägget:



http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/november/veckans-blogg-v-45.html



Kram, Tess

sv: hehe göttans ;D

s

älskar rock temat! allt bra med dej idag? kram

åårh, den där ringen vart sjukt snygg! ;oo

me like muuucho . ^^



jorå, min tisdag var helt okej =)

vad tycker du om armbandsfaktan i senaste inlägget, ska jag ändra nånting, ta bort eller lägga till? =)

langa tips! :D<3

sv; hihiokej :* händer ikväll?

hihi guud va snygga kläder!!:D

härligt! :D

S'

:)

sv: hehe okej :)

SVAR: Jamen allt är faktiskt bara bra(:

Känner inte av nåra mer biverkningar än lite värmesvallningar ibland, samt ont i armen då som satan! Men annars förträfflgit bra(:

Hitta på något kul ikväll?




Kom ihåg mig?