prao i morron(!!!)

Ojjj, jag kom just på att det inte är någon skola för mig i veckan, utan prao.
Jag börjar nio och ska vara på dagiset som är max 1 minut från mig. sköönt!
Men tänk om det är jätte tråkigt, eller om jag måste stå inför alla "stooora" ( pytte små) barn och berätta vem jag är? vem är jag? inte tusan vet jag vad jag ska säga då. hahahah snacka om "stort" problem. Det går säkert jätte bra. Jag ska snart, eller inte riktigt, gå isäng och lägga mig och läsa innan jag somnar. Sov ju inte direkt många timmar inatt så det kan ju behövas.

Jag läser Holes, eller jag är ganska tvungen.. Det är våran engelska lärare som gett oss boken. Sedan ska vi se filmen också, det kan ju iof vara kul!



Hoppas ni får en toppen vecka!

jag ska åka upp o träffa en kompis som jag faktiskt träffat genom bloggen! =) vi har träffats nån gång innan, men då har hon vart här nere i skåne då hennes farmor och farfar bor här. men nu ska jag då upp till henne vilket ska bli galet kul! :DD

kolla in hennes blogg förresten; lisasund.blogg.se



hoppas at du får en fin måndag! =) <3




Kom ihåg mig?