Onsdag

Hej igen. Har just ätit och duschat. Det blev en läskig tur i stallet idag. Gissa varför?.. Smart som jag är så kom tanken upp att: Tänk om det kommer zombies. Asså vem fasen kommer på sånt? Jag blev så klart rädd av tanken och det kändes hela tiden som att jag och Mio blev förföljda när vi var nere i mörkret. Kan säga att jag fick bråttom hem sedan. Det var inte slutet heller! För sedan skulle jag gå hem också. Skulle bara snabbt kolla bakåt där jag gick, inte för att se om det var någon zombie bakom, men bara kolla läget. I min snabba rörelse bakåt kom två stycken cyklandes med en hund. Jag fick en hjärtattack! Kändes i det ögonblicket som att jag hade dom där zombiesen bakom mig. Inte kul alls!

Detta ska föreställa en zombie som jagar oss..



För övrigt så har jag ont i huvudet just nu. Kanske för att jag har varit i en skrikande miljö. Jag kom på en sak idag. Jag kan trolla! Om någon ledsen liten unge gör illa sig. Då behöver jag bara blåsa så blir allt bra igen. Eller så är det inte riktigt på grund av mig. Men jag säger så! Känns nästan lite hemskt att sista dagen är i morgon. Dom är iallfall otroligt söta, men vilka små barn är inte det?

sv: hehe jag lyckades ge mig ett svuullet öga, sen har jag vart iväg lite och så, du då?

nja haha jag hatar tävlingar :D

SVAR: Jadå allt är fint! :)

Själv?

m

SV: varsegod :)



vad handlar outfits tävlingen om?:)



Kram <3




Kom ihåg mig?