män som hatar kvinnor!!



Jag såg ju Män som hatar kvinnor igår. Fytuuuusan så otroligt jäkla bra den var! Jag har ju som sagt läst boken och jag vet faktiskt inte om det kunde ha blivit så mycket bättre. Dom fick verkligen till allt jätte bra. Speciellt en gång så såg ett hus i stortsätt likadant ut som jag hade tänkt i huvudet när jag läste. Jag kan inte släppa filmen heller för den var verkligen gryymmm!!

Så ni som inte har sett den ännu, vänta inte en sekund längre!

Nu ska jag iväg till stallet. Är jätte trött! Tror att vi somnade vid två(?) igår och klev upp åtta..

Du borde se Flickan Som Lekte Med Elden också!

awesoe fortsätt uppdatera like this:D

Sv; förstår de :(

sv; JAPP;* allt bra idag ?

RE: hehe okej :) jag skalade precis potatis till middagen :D hihi.



haft en bra helg?

sv; de är toppen här!:*

aaah okej! =)

jag ska också vänta till efter jul tror jag ..

får se =) kanske blir något när jag sticker upp till gbg nästa helg. :)



har du haft en skön söndag? <3




Kom ihåg mig?