"Idol Erik"

Måste bara tillägga en sak!
Jag såg ju på Idol igår och jag har några saker att säga!
Hur f*n kunde Eddie och Rabih komma med i idol? Visst dom kanske har varit bra tidigare, men Eddie speciellt, han sjöng ju falskt! Förstår inte hur han kunde sitta var! Det borde ha varit Eddie och Rabih som fått hänga löst och inte Mariette, hon är ju helt sjukt bra! Tur nog (enligt mig) så var det ju Rabih som åkte och jag hoppas Eddie åker nästa gång, men vad vet jag han kanske kan göra mycket bättre än så.

Nu till något possetivt. Jag har ju som sagt inte följt Idol förrutom Audition eller vad det heter. Erik Grönwall tyckte jag var helt sjukt bra och förstod att han skulle gå långt. Då sjöng han 18 and life och jag kunde knappt förstå hur man kunde sjunga så bra, se här. Igår sjöng han The show must go on. Lyssna bara!
Är han kanske en vinnare?

okej, ska se linas kvällsbok ;D

okej okej, gör det inte. hehe, man få sjuuukt ont i armen sen.. =((



svara gärna på frågan i mitt senaste inlägg- du stöder väl också bröstcancer-fonden? ♥

håller med verkligen.



ska vi följa varandra på bloglovin?




Kom ihåg mig?