"ge mig lite mer"



Tröja och Ring från H&M
Halsband från Kappahl
Skor från Scorette
Armband från Nelly
Leggings från Gina Tricot

Hade nästan glömt bort tävlingen,
har inte tid att fixa det nu men ni kan fortfarande anmäla er.
Gör det här

Sv; Ja vet precis vad du menar! Man vill liksom veta =) Så du tror på att man ahft ett annat liv eller vad man nu ska säga?

guud vad fint hår du har <333

sv. ser film du då? :D

RE: aha, är den bra? :) jag ska ner och se på tv med mamma, sen blire nog en film.

sv: vet inte vad den heter :P

hejsan :)

allt bra?

RE: fan vad bra :)

sv: Åh, att jag visste det var ju jättecoolt!

Jag ska nog.. Kanske, möjligen, om jag kommer in, om jag vågar, gå där :)

jätte fin blogg !=)

visst e han :D

Svar: Det är såklart :)

Nja inte mer läxor än man klarade av. Alla linjer har ju läxor. Men minns inte hur många vi hade. Men hängde man med på lektionerna behövde man iaf inte plugga så mkt till proven för att få G. Vilket var skönt!

vsg :)

fintfint!




Kom ihåg mig?