Fredag och HEELG!

Hej igen! Sitter och kollar på OTH. Jätte gammla avsnitt, men det var det ända som var bra. Mamma var super mega jätte snäll och kunde ta Mio idag. Jag ska ju se Björklöven spela idag klockan sju med några kompisar. Det hade blivit otroligt tight om jag hade måstat åka till stallet. Otroligt skönt med en hel ledig fredag. Jag är dessutom jätte trött ( jag menar verkligen JÄTTE trött) så jag funderar på att vila en halv timme eller kanske en timme om jag hinner. Annars kommer jag ju aldrig ens hålla mig vaken till elva ikväll och det är ju inte så kul!

Det var inte så kul att vara trött på skolan heller. Det är så varje dag nu.. Det tar mig ca tjugo minuter att ta mig upp ur sängen. Sedan är jag trött hela dagen, vid middagen sover jag med ögonen öppna. Sedan när jag väl ska sova så går det inte. Jag ligger och funderar på allt från himmel till jord och somnar kanske en timma senare. Då är jag ju trött dagen efter iallafall.. Livet är inte enkelt!

Nej nu ska jag prova på att vila en stund.

tack tack! =)<3

detsamma!

jag jobbar på veromoda :)

TAGGA TAGGA :D Hah jag är typ as taggad på att få gå ut mohahah (A)

Fin blogg :)




Kom ihåg mig?