drömmar..

Gissa vad jag drömde inatt?.. Jo om Zombier. Jag var typ med några människor i ett hus, det var några som jag kände väl i drömmen, men som jag aldrig sett i verkligheten. Hur som helst så kom massa zombier och jagade mig upp på över våningen. Jag upptäckte då att när jag skrek så typ somnade dom(?) men det funkade bara under den tiden som jag skrek. Så tillslut så kom brandbilen ( var ju på brandstationen i tisdags..) och jag hoppade ut genom fönstret och en brandman tog emot mig. Sen så skulle alla "vanliga" människor fly från zombielandet, eller ngt. Vi fick åka någon slags linbana. Jag kom ihåg hur rädd jag var att min mamma skulle ramla av. För hon var nämligen också där.  Aja skit samma, konsig dröm!.
Kom på en sak. Det händer ganska ofta att jag drömmer om personer som jag aldrig sett förut. Ibland kanske t o m en snygg kille dyker upp. Betyder det att jag har sett han nån gång utan att tänk på det? eller kommer jag kanske träffa på honom i framtiden? För ibland när man kommer till nya ställen så får man typ känslan av att man sett det förut, men man har aldrig varit där. För att man har drömt det i en dröm som man inte kommer ihåg. ÅHH det är svårt att förklara. jag ska alltid förklara allt så bökigt. Någon som förstår mig???

Nej nu måste jag äta innan jag ska tillbaka till dagiset.
Ha det bäst

Kul! Jag har också praoat på ett dagis en gång ;)

Jag ska snart äta ;P

sv; vad bra! :D

Svar: Men jag har ingen snygg outfit så tyvärr :)

Svar: Jag anmäler mig tyvärr inte :)

Jag drömmer om folk jag aldrig sett också!

Typ som inatt, jag drömde om någon tjej och en kille i min klass..

Men jag kände verkligen inte igen henne :S

Sådär undrar jag också! Om man ska träffa eller har träffat perosnen/personerna. Man blir ju lite nyfiken :D

tack men nej tack :D(A)

ja det var jag som skrev;)

ey hur många läsare har du:)?

m

SV: okej =)



sv: vad bra då :D




Kom ihåg mig?